Delta optiske mikroskoper anmeldelser

For dem, der ikke tæller med skattekontoret via kasseapparatet, vil servicebogen ikke være mere specifik. Men de, der beslutter sig for at blive vatowcami, eller tilbyde effekter og sælge tjenester, ser dem gennem et skattekontor som ikke-hjemmehørende, vil følge en sådan bog på et karakteristisk sted. Man skal være opmærksom på, at tabet af den skattemæssige cash register service bog kan tælle dårlige konsekvenser for investorer. Især, og de vil være stedet, når en forretningsmand vil forsøge at skjule denne mulighed både før servicefirmaet, når og før skattekontoret.

Servicebogen er obligatorisk, for i den skaber du en oversigt over alle slags festivaler og pleje. I dag kan en repræsentant for skattevæsenet på grundlag af indtastningerne fra hjemmesiden afgøre, om forretningsmanden har registreret korrekt eller ej. Så hvis det går sammen med at gå tabt eller ødelægge servicebogen, tøv ikke med at underrette kontoret om denne kendsgerning. Ikke alene overbeviser han sig selv om at rapportere, at bogen er gået tabt, men også for at give, hvordan han har opnået det. Men den sidste ende ikke med forpligtelser, som iværksætteren skal huske i en sådan form.

Det vigtige er både, at straks efter at have meldt tab til kontoret, ringe til selskabet et kasseapparat, et nyt filter, der udfører servicen og gennemgangen af ​​kasseapparatet. Hendes repræsentant vil give os en kopi. Som nævnt er en sådan institution forpligtet til at udstede en sikkerhedskopi af bogen. Men hvis det på overfladen af ​​år er opnået ved hjælp af nye servicevirksomheder, skal du oprette fra den kendsgerning, at den dobbelte bog kan regne med mangler. Ja og hold dette register, så det altid kommer i et hyggeligt sted, hvor det ikke er vigtigt at tage det, eller hvor og ikke alt er tilgængeligt for det.

I tilfælde af, at Skattekontorets repræsentant konstaterer, at der er uregelmæssigheder i duplikatet, skal han i det mindste være forpligtet til at returnere godtgørelsen for køb af et kasseapparat. Desuden, hvis iværksætteren selv besluttede at tælle med kontoret som momsbetaler, efter en sådan hændelse, at det skete, så han skulle undtage sådanne operationer for at føre optegnelser.